پست 45

LITTLE GIRL DREAMS

پست 45

دلنوشته های LITTLE GIRL-20

 

همه جا تاریک

دریا نزدیک

میدهد همه جا بوی دریا

گویی آسمان نیز همچو من خسته است که اینچنین کرده درهم اخم هایش را

میدهد فراری خورشید را

او نیز ترجیح میدهد تاریکی را

آماده باش دریا

بشور و ببر تاریکی را که دگر توان تحملش را ندارم

نزدیک و نزدیک تر میشوم

آماده باش دریا

من نزدیکم...

91/4/18__15:45



نظرات شما عزیزان:

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت18:12---31 تير 1391
نـــوش می کنم



سیـــگار...



ودکـــا...



و تلخــی رفتنت را...



جهـنم را شـش دانگ می خـرم......!


باران فریدی
ساعت22:32---29 تير 1391
بیراهه هم برای خودش راهی ست

اگر قرار باشد

مرا به تو برساند...!


ramin
ساعت19:53---28 تير 1391

دَمــَــش گـــَــرمـ ...


بـــاران را مــےگـــویـــــَــمــ

بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن...


مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....


mersi az hozore zibat


Reza
ساعت12:24---28 تير 1391
mamnoooooon k sar zadi v mamnon az commente zibatoooooooooooooooooooooooooooon

مهسا
ساعت1:28---28 تير 1391
سلام
خوشحال میشم بهم سربزنی و اگه خوشت اومد لینکم کنی من که لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ساعت 1:48 توسط little girl |